Hoe goed ken je elkaar echt? SLEUR elkaar erdoorheen – het kaartspel nodigt je uit om met elkaar in gesprek te gaan en écht contact te maken. Het spel bestaat uit vragen waar je eerder niet bij stil hebt...
Read moreCheck dit interview op Instagram
Read moreVoices of Tolerance
Voices of Tolerance is een educatieproject van Museum Ons’ Lieve Heer op Solder. Het project nodigt vmbo leerlingen in verschillende fases uit om hun stem laten horen rond thema’s als vrijheid, tolerantie en (religieuze) diversiteit. Thema’s die verbonden zijn...
Read moreLogo en huisstijl
De afgelopen maanden heeft onze jongerencommunity hard gewerkt aan hun eigen campagne. Deze staat helemaal in het teken van Corona en hoe dit ons dagelijks leven heeft beïnvloed. Voor de campagne werkten de voices samen met kunstenaars. Grafisch vormgever Jeffrey...
Read moreSLEUR socials
De campagne bedenken is een ding. Dan moet de campagne nog gelanceerd worden en op zoveel mogelijk manieren worden verspreid. Daarvoor riepen we de hulp in van marketeer Rahel Kiros (o.a. verantwoordelijk voor de marketing van de Melkweg). Onder...
Read moreSLEUR tune
Bij het bedenken van de campagne ontstond al snel het idee voor een eigen muziektrack, een ’themesong’ die in mensen hun hoofd zou blijven hangen. De voices werkten hiervoor samen met toetsenist en producer Anan Ya’ari (Kane, Alain Clark...
Read moreHoe goed ken je elkaar echt? SLEUR elkaar erdoorheen – het kaartspel nodigt je uit om met elkaar in gesprek te gaan en écht contact te maken. Het spel bestaat uit vragen waar je eerder niet bij stil hebt...
Read moreSLEUR de campagne
De afgelopen maanden heeft de voices community hard gewerkt aan hun eigen campagne. Deze staat helemaal in het teken van Corona en hoe dit ons dagelijks leven heeft beïnvloed. SLEUR elkaar erdoorheen speelt in op de actualiteit en is...
Read moreSLEUR graphic design
De afgelopen maanden heeft onze jongerencommunity hard gewerkt aan hun eigen campagne. Deze staat helemaal in het teken van Corona en hoe dit ons dagelijks leven heeft beïnvloed. Voor de campagne werkten de voices samen met kunstenaars. Grafisch vormgever...
Read more
Recente reacties